sábado, 25 de abril de 2020

Saudades

Falta

A Falta é demais, a saudades insuportável,
Não tem anos que cure essa sua ausência,
Não tem um dia que não penso em você,
Será que te verei ainda?
Eu nem vou saber o que dizer,
Não, não te perdoo por ter ido embora,
Também não sei se queria ir...

Sinto-me perdida sem você,
Não sei qual rumo tomar,
Preciso de sua ajuda e não sei se você precisa da minha...
Esse ano não teve Páscoa,
E nem fomos para o Guarujá,
Não publiquei nenhum artigo científico...
Não li o último "paper" daquilo que você queria que eu lesse,
E não dei o ovo de Páscoa que ganhei para você...


Lilian Regina Gonçalves 25/04/2020


Lack

The Fault is too much, the nostalgia unbearable,
There are no years to cure your absence,
There’s not a day I don’t think about you,
Will I see you yet?
I won't even know what to say,
No, I don't forgive you for leaving,
I also don't know if I wanted to go ...


I feel lost without you,
I don't know which way to go,
I need your help and I don't know if you need mine ...
This year there was no Easter,
And we didn't even go to Guarujá,
I didn't publish any scientific article ...
I didn't read the last "paper" of what you wanted me to read,

And I didn't give you the Easter egg I got for you ...



Nenhum comentário:

Postar um comentário